    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sokratesa cd (2)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eca492a$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eca71f1$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eca8718$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 24 May 2020 15:46:11 GMT

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Chodzi o sam mechanizm: ukarany za jazdę po alkoholu,
    > ale w niczym nie przeszkadza mu to popełnić tego przestępstwa
    > po raz kolejny - nawet jeśli kara jest surowsza.

    Trudno mi sie wypowiadac.
    Nie znam w sumie nikogo takiego a nie wiem jaka jest gradacja kar.
    Mysle tez sobie ze jezdzenie po pijaku (takim prawdziwym) to po prostu
    choroba.

    > Akurat podajesz przykład głupich policjantów
    > a nie głupiego prawa :-).
    > Ja nie jeżdżę jakoś strasznie dużo (w sumie pewnie koło miliona km
    > wykręciłem)
    > ale nigdy ograniczenia prędkości nie stanowiły dla mnie
    > takiego problemu, żebym inwestował w CB czy jakieś janosiki.
    > Więc widać, że Ty się musisz bardziej pilnować.
    > Czy mandaty za prędkość jakoś znaczące były, czy
    > bardziej obawa o utratę uprawnień/punkty?

    Wystarczyła irytacja.
    Zwłaszcza ze do tego doszedł jeden mandat na którym policja ewidentnie
    mnie naciagneła (znak terenu zabudowanego stał po lewej stronie drogi)
    Stwierdziłem ze nie ma sensu kopać się z koniem.

    > Pomylić się a oszukiwać to dwie różne sprawy i kontrolerzy tam radzą
    > sobie z odróżnieniem tego.

    Ok, sadziłem ze twierdzisz: cos niepoprawnie, od razu surowa kara, wiec
    nikt nie robi nic niepoprawnie.

    > Czy jak ktoś jedzie 140km/h przez miasto,
    > to możesz powiedzieć, że się pomylił?

    Oczywiście ze nie.
    ale jak jedzie 70/50 to juz moze ise tak zdazyc.
    Zwłaszcza ze znaków przy drodze nasrane i wielokrotnie nie mam pojecia
    jaka jest dozwolona predkosc w danym miejscu, czy juz minałem
    skrzyzowanie anulujace ograniczenie, czy nie przegapiłem jakiegos znaku
    etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby