eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingSoftware warranties › Re: Software warranties
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcolo
    gne.de!news.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.
    16.MISMATCH!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.hi
    ghwinds-media.com!postnews.google.com!e7g2000vbw.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Software warranties
    Date: Wed, 13 Jul 2011 06:27:03 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 20
    Message-ID: <4...@e...googlegroups.com>
    References: <5...@u...googlegroups.com>
    <ivef8p$1rn$1@news.onet.pl> <iveg55$ar3$1@solani.org>
    <ivend0$2qd$1@news.onet.pl> <iveopc$ar3$4@solani.org>
    <iveran$jvn$1@news.onet.pl> <ivesh5$akp$1@speranza.aioe.org>
    <ivi7u8$c7n$1@news.onet.pl>
    <2...@g...googlegroups.com>
    <7...@y...googlegroups.com>
    <s...@e...rdc.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.11.67.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1310566255 19334 127.0.0.1 (13 Jul 2011 14:10:55 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2011 14:10:55 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e7g2000vbw.googlegroups.com; posting-host=195.11.67.225;
    posting-account=jr5y-woAAAAWidgVjrSJ6j8m650CTb-v
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: CUHRALSENK
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like
    Gecko) Chrome/12.0.742.112 Safari/534.30,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:191411
    [ ukryj nagłówki ]

    On Jul 13, 1:47 pm, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    >
    > Ale zdajesz sobie sprawę z mocno nierównej pozycji klienta i producenta
    > oprogramowania? Teoretycznie, można by próbować pewnie podważać np.
    > obecne rozwiązania związane z koniecznością aktywacji Windows
    > i kompletnym brakiem odpowiedzialności ze strony producenta gdy ta się
    > nie powiedzie na gruncie choćby rażąco niekorzystnych dla konsumenta
    > postanowień umownych. Tylko kto będzie tracić swój czas i pieniądze na
    > kopanie się z korporacją?

    No ale co, jest jakiś szczególny wyjątek, że w przypadku
    oprogramowania prawa ochrony konsumenta nie działają? Nie można z
    takim czymś pójść do UOKiK czy gdzie tam (zakładając, że sprzedawca
    nie odda pieniędzy)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: