    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sniezyca
    Date: Mon, 2 Feb 2015 14:30:08 +0100

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 12:32:37 UTC+1 użytkownik yabba
    napisał:

    >Następny teoretyk gawędziarz. Czekam na następnych miszczóf
    >kierownicy co typowym osobowym samochodem dadzą radę nie przejechać
    >20 metrów a potrafili by jeździć po mieście.

    Ciebie na newsach nie bylo, a kiedys otwarli lotnisko w Kamieniu
    Slaskim (k/Opola) dla samochodow.
    Paru grupowiczow tam bylo, ja tez. I wielu niegrupowiczow.

    Akurat spadlo ~15 cm swiezego sniegu. I co ? I nie przeszkadza jezdzic
    100km/h :-)

    Przy wiekszej ilosci jest klopot, bo juz przod samochodu robi za plug.

    Jak snieg jest stary i ubity, to grubosc w ogole nie ma znaczenia.
    Jezdzi sie na sniegu i tyle.
    Gorzej jak jest srednio stary i srednio ubity - kola sie zapadaja, a
    podloga nie.
    Kiedys ze 2 km na wstecznym jechalem, bo sie tego szurania o podloge
    wystraszylem.

    Aczkolwiek musze przyznac ze pare lat temu z powodu sniegu przesiadlem
    sie na tramwaj.
    Przez te pozorne odsniezanie i takich jak Ty to nie moglem znalezc
    miesca do parkowania :-(

    J.