  • Data: 2015-02-03 02:57:00
    Temat: Re: Sniezyca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:54cf80b9$0$2216$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie rozumiem, juz spadlo, a fotki jutro - co to, na wywolanie trzeba
    > czekac czy co ? :-)

    Nie, raczej o 2 w nocy nikt nie chodzi po mieście i fotek nie robi...
    Całą noc padalo, więc fotki wyszłyby najlepsze dziś rano.

    > http://news.travel.aol.com/gallery/the-worlds-best-p
    ictures/3865237/
    > http://blogs.cars.com/kickingtires/2011/02/the-cars-
    of-the-chicago-blizzard-of-2011.html

    > Ale to fotki z 2011.

    Wczoraj nie było aż tak źle, ale wiało mocno...
    Rano w niedzielę spadało dużo ciężkiego, mokrego śniegu.
    Umyłem sobie nim samochód :-) Odśnieżyłem tyle ile się
    dało, ale ciągłe padało, więc efekty mizerne. Potem, po południu,
    zaczęło mrozić i śnieg zmienił się z mokrego na suchy, puszysty.
    Raj dla narciarzy i deskarzy :-) Szkoda że blisko górek mało :-)
    I wieczór zaczęło tak wiać, że właściwie całe moje odśnieżanie
    poszło na marne, bo porobiłem przejścia - wybierając śnieg
    usypując dwie górki/zaspami i zaspy zadziałały jak "wiatrołapy"
    rano słabo było właściwie widać gdzie to przejście zrobiłem,
    bo po kolana było śniegu dookoła...
    Pleców nie czuję, ramion nie czuję a efekty mizerne :-)

    > I tu Kogutek ma racje - 50 cm czy 150 - zadna roznica, jechac sie nie da.

    kogutek pisał coś o 15cm.

    > Ale ... to przy ilu cm wysiedli z aut o poszli dalej piechota ? :-)

    To był specyficzny przypadek gdzie przy jeziorze Michigan (dodatkowe
    ilości śniegu tam zwykle spada gdy wilgoć znad jeziora się skrapla)
    jest droga z murkiem rozdzielającym pasy przeciwległej jazdy
    i jak się auto rozkraczyło z przodu i kierowca wysiadł i poszedł
    to Ci za nim nie bardzo mieli wyjście, bo ani ominąć, ani zawrócić...

    Wczoraj już szefowie Chicago postawili sobie na ambit aby się
    tamta sytuacja nie powtórzyła i 6 dużych odsnieżarek i solniczek
    jeździło po tym odcinku przy jeziorze tam i spowrotem cały dzień
    i była nawierzchnia bez śniegu.