    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
    Date: Thu, 3 Oct 2024 21:27:19 +0200
    <vd6o9n$u47v$1@news.icm.edu.pl> <vddged$7hl$2@news.chmurka.net>
    <oaaguhpklsbj$.1j1pg5zfoqfe4.dlg@40tude.net>
    <vdee1o$r8h$1@news.chmurka.net> <vdegtq$1aa6i$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <vdetf6$1atr9$1@news.icm.edu.pl>
    <13los2rxuj0im$.i6spf95esz3z$.dlg@40tude.net>
    <vdevob$1b1dj$1@news.icm.edu.pl>
    <2fl8j5y0ba8x$.1ovvmqk8eemk7.dlg@40tude.net>
    <vdgjka$1dgq8$1@news.icm.edu.pl>
    <15ft8dqcugjrm$.104lvvkn5tu85.dlg@40tude.net>
    <vdhd46$1eoj1$1@news.icm.edu.pl>
    <1erum2ucpes6r$.1qadj5tshysjw$.dlg@40tude.net>
    <vdm9lu$1mdni$1@news.icm.edu.pl>
    <c...@4...net>

    W dniu 03.10.2024 o 17:48, J.F pisze:
    [...]
    > Igła pociąga nitke, nie wiem czy ten "cycek" można tak pociągnąć.

    Kurwa. DZIDA.
    Jprdl jakie ludziny som gupie. Igłę dadzą sobie wbić ale jak ktoś
    napisze "sonda" "szpilka" "mini lancet" to sobie wbić nie pozwoli, więc
    piszemy "igła" ale JF zaraz dorabia do tej igły dziurkę i nitkę...

    > Ale po co - przeciez to calkiem inny pomiar ...

    Sromiar, pytam o ZASADĘ. Udajesz głupka?

    > Ale co za skan zastąpił kłucie palca ? :-)

    Kurwa. Skan NFC! przez dwa tygodnie, jednego sensora przy jednym wkłuciu.
    Nie, głupka jednak nie udajesz :)

    > A czy ja cos pisałem o baterii?

    Srerii.

    > No ale w ogólnym mniemaniu dwa tygodnie to nie jest długo.
    >
    > Ale dla kogos, kto się musi kłuć w palec kilka razy dziennie, to może
    > i jest ..

    > A ten enzym, to skąd się bierze? Z organizmu, czy gdzies w tym "cycku?

    No tak, cytowałem wcześniej Jot.Ef. Nie doczytał i teraz pyta drugi raz.
    Odsyłam do cytatu. Nichuja drugi raz tego nie będę cytował :)

    > O ile kojarzę, to są jakies pompy insulinowe wszczepiane, czy z
    > elementami wszczepianymi, które działają kilka miesięcy.
    > Da się? Da :-P

    Nie masz nawet bladego pojęcia jak działa taka pompa :]...uczyć
    ignoranta nie zamierzam :)

    > Zasada działania paska nie ma tu nic do rzeczy, ani Free Style Libre.

    Oczywiście że ma i jest przede wszystkim kluczowa. Jprdl, tyle dni
    tłumoczenia i jak krew w piach :)

    > Znaczy się twierdzisz, ze taki zegarek nigdy nie powstanie?
    > A to wiedza, czy niewiedza ? :-)

    Twierdzę, że ten sposób który dotąd jest testowany z próbą wdrożenia
    jest ślepą uliczką. To tak jakbyś za pomocą światła próbował smaku.

    > A z pulsoksymetrem o co chodzi?

    No tak, jak zwykle 100 ignorancji. Jest o tym w poście rozpoczynającym
    wątek.
    EOT bo jak to mówią, lepiej z mądrym zgubić jak z głupim znaleźć :)

    --
    Pixel(R)??