eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoki temperatury silnika - nieszczesny dieselRe: Skoki temperatury silnika - nieszczesny diesel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "mateusx6" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoki temperatury silnika - nieszczesny diesel
    Date: Mon, 25 Jan 2010 12:11:05 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <hjju8m$5l3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hjju5q$1j7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gwera.mrozak.com.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1264417879 5795 82.160.7.193 (25 Jan 2010 11:11:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jan 2010 11:11:19 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: mateusx6
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249677
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hjju5q$1j7$1@news.onet.pl...
    > Pacjent to Rover 220SDI z 1997 roku, zwykly, turbodoladowany diesel 2.0 z
    > pompa VP37. Auto stało 2 tygodnie u mechanika - była uszczelniana i
    > szlifowana pompa, bo kapalo paliwo.
    > Dziś pierwszy raz nim jechałem. Zrzucałem winę tego zachowania na mróz (w
    > tym momencie -20st.), ale to chyba nie to.
    > Wcześniej miałem tak, że jeśli wskaźnik temperatury już się ruszył, to w
    > krótkim czasie wędrował na połowę skali i tam już zostawał do momentu
    > zgaszenia silnika.
    > Teraz mam tak, że przejeżdżam kilka kilometrów z prędkością 70km/h - mam
    > temperature w 1/3 skali. Przyspiesze do 100km/h i jadę sobie - wskaźnik
    > osiąga wlasciwa temperature - połowę skali - tak jak było poprzednio.
    > Zwalniam do 60-70km/h - temperatura spada znów w dół i to sporo, bo prawie
    > pod dolną kreskę. Przyspieszam - znów temperatura w górę.
    > Czy mechanik coś uszkodził? Wiem, że spuszczał płyn i odłączał chłodnicę,
    > żeby mieć lepszy dostęp do wyjęcia pompy.
    > Jak to naprawić? Stan płynu w zbiorniczku jest na max, wczoraj dolalem
    > Prestona.

    termostat ?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: