eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoda - dieselgate › Re: Skoda - dieselgate
  • X-Received: by 10.31.50.145 with SMTP id y139mr69756vky.26.1505134665899; Mon, 11 Sep
    2017 05:57:45 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.50.145 with SMTP id y139mr69756vky.26.1505134665899; Mon, 11 Sep
    2017 05:57:45 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!127no22
    05442itw.0!news-out.google.com!j49ni1031qtc.1!nntp.google.com!b1no1180819qtc.1!
    postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 11 Sep 2017 05:57:45 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1f8hgj464j7np$.dlg@myjk.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
    References: <9...@g...com>
    <59b25470$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <ootlao$84b$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <ootn0j$9sm$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <59b2a0e9$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <oov2ul$jj4$1@node2.news.atman.pl> <op02i2$eng$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <t...@m...org>
    <d...@g...com>
    <1...@m...org>
    <4...@g...com>
    <84eg62aigqpr$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <v...@m...org>
    <d...@g...com>
    <1f8hgj464j7np$.dlg@myjk.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Skoda - dieselgate
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Mon, 11 Sep 2017 12:57:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 29
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2614460
    [ ukryj nagłówki ]

    --Skoro, jak sam przyznałeś, w emisji na drodze się nic nie zmieniło po
    zmianie softu (a to był przecież cel akcji serwisowej, aby auto NA DRZODZE
    spełniało normy), to niewiele też się powinno zmienić w podstawach
    sterowania silnikiem.

    jeszcze raz (ale ostatni) bo wykazujesz braki w podstawach :-)

    1) celem akcji serwisowej bylo przejscie testu w realu nadal jest do dupy
    2) uzytkownik nie odczuwa zadnych efektow ubocznych poza wypalaniem dpf


    --Ale ty dalej będziesz wpierać, że VW, obnażone stojąc na krawędzi, po raz
    kolejny strzela sobie w stopę, bo NIE NAPRAWIAJĄC NIC naraża się na
    doprowadzanie silników i układów wydechowych swoich klientów do agonii --
    co da tylko kolejne pole do popisu aby ich pozwać o działanie na szkodę
    klienta.

    alez VW naprawilo auta w sensie ze spelniaja warunki testowe :-) tych aut nie da sie
    naprawic softem a szkoda klienta jest rozlozona w czasie i wystapi po gwarancji wiec
    klient dostal wszystko co chcial :-)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: