  • Data: 2010-04-06 09:49:34
    Temat: Re: Skaner do slajdów dla amatora
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 4/6/2010 8:56 AM, Janko Muzykant pisze:

    > Lepsze było takie zwietrzałe. Sama prawda.

    Jaki nośnik taka prawda, zdjęcia BW też będziesz kolorował? Przecież
    rzeczywistość jest kolorowa czemu więc zdjęcia mają zostać
    monochromatyczne?

    > Ziew... A nie pomyślałeś, że to ma być po prost oglądalne, a nie
    > referencyjne?

    Ja mam bardzo naiwny sposób myślenia - zdjęcie ma pokazywać jak było a
    nie jak sobie tą scenę ktoś wyobraża.

    > Zróbmy tak - Ty sobie będziesz ...

    Dziękuję łaskawco ;-)

    > Na szczęście mamy wolność , można nawet jak jeden facet, spalć wszystkie
    > negatywy, bo mu nikt profesjonalnie tego nie chciał zeskanować i przyjąć
    > jako dobro narodowe, a przecież gdyby zajął się tym jakiś amator, byłaby
    > to wielka ujma.

    O ile pamiętam chodziło jedynie o zabezpieczenie negatywów, nie kojarzę
    aby była mowa o skanowaniu.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt