  • Data: 2010-04-07 09:27:57
    Temat: Re: Skaner do slajdów dla amatora
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 4/7/2010 9:23 AM, Janko Muzykant pisze:

    > Choćby tych kilka polskich, o niezbyt bogatej scenografii kreacyjnej.

    A konkretniej?

    > A nie wpadnie Ci do głowy, żeby tego nie porównywać tylko cieszyć się
    > czymś nowym?

    Obejrzyj film "A na koniec przyszli turyści" to może zrozumiesz o co
    chodzi.

    > A Ty jesteś jasny lud oczywiście.

    <misja_mode>Niosę kaganek oświaty który wyzwoli lud z ciemności i
    obskurantyzmu</misja_mode> ;-)

    > Masz jakiś kompleks na moim punkcie, że wszędzie osobiście mnie wymieniasz?

    Bo z Tobą rozmawiam a w tym wątku w znacznej części o tym co robisz i co
    propagujesz.

    > Zastanów się tak chwilkę - czy gdziekolwiek napisałem, że ja to mam
    > rasować i nikt inny nie potrafi?

    A co w tym takiego trudnego? Oczywiście że potrafi to zrobić każdy po
    paru dniach zabawy z jakimś programem graficznym.

    > I czy jakiekolwiek gmeranie przy
    > obrazie sprawi, że oryginałom cokolwiek się stanie?

    Może zostać wyrzucony po tym jak dostarczysz nową, "lepszą" wersję bez
    właściwego komentarza.

    > A nie przyjdzie Ci do głowy, że większość ma w dupie rozdzielczości,
    > aberracje i całą resztę tych śmieci przysłaniających sedno fotografii?
    > Największe autorytety fotografujące jakie znam nie znają się na
    > zawiłościach technicznychi czasem nie wiedzą nawet do końca, czym
    > fotografują.

    Mają od tego asystentów, Ameryki nie odkryłeś :-)

    > Jest wręcz reguła, iż im więcej dbania o formę, tym większe mizerie.
    > Bardzo mało ludzi jest na tyle uzdolnionych, żeby swoista pierdołowatość
    > sprzętowa pozwalała im zobaczyć jeszcze cokolwiek w kadrze.

    Za to znakomicie potrafią rozpoznać czy efekt końcowy jest właściwy.

    > A tak w ogóle, po co tu siedzisz? Dinozaury wywalczyły prawo do swojej
    > grupy, dziś już śmiesznej ze względu na nazwę.

    Sorki za dowcip w stylu Familiady ale pasuje do tego co napisałeś.

    Jak się robi dzieci w epoce pary i elektryczności? Bierze się parę,
    wyłącza elektryczność a potem jak w metodzie tradycyjnej ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt