  • Data: 2011-12-11 16:01:52
    Temat: Re: Skaner PLUSTEK OpticFilm 7600i AI
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wrocDOTpl> wrote:

    > Zastanów się nad Canonem CS 9000F. Tak, to niekoszerny płaszczak, ale
    > wynik skanowania slajdów jest o niebo lepszy niż w przypadku tego
    > nieszczęsnego Plusteka. Dodatkowo jest tańszy, a jako bonus dostajesz
    > naprawdę świetny skaner dokumentów i fotografii.
    > Choć, oczywiście, nie zastąpi porządnego skanera do filmów.

    Are u talkin' to me? ;-) Bo ja wciąż się zgadzam ze wszystkim... :))

    A skoro nie może to być profi maszyna do wykonania roboty
    i dalszego odsprzedania (np. mnie ;) , to z płaszczaków dorzuciłbym
    sprawdzone Epsony z serii Vnnn - można robić materiały transparentne,
    a i jako płaszczak też będzie z niego pociecha.

    Kasę na tego Plusteka wolałbym już dorzucić do wydatków na sprzęt
    foto i odfotografować w rawach.

    (z tego co pamiętam literki 'AI' oraz 'i' w jego nazwie są tylko po
    to, żeby ładnie wyglądały, podobnie jak dobrze brzmiące '7600' :))
    Co tu się zresztą długo rozpisywać - wszystko to jest już od dawna
    w sieci: 60 sekund poszukiwania i wszystko podane jak na tacy: opinie,
    sample, porównania... :))

    [mr.]