  • Data: 2011-12-12 23:11:07
    Temat: Re: Skaner PLUSTEK OpticFilm 7600i AI
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Tego co napisałeś. O planie, który podjąłeś i ciągle czekasz na
    > okazję.

    Po prostu do tej pory jeszcze nigdy mnie nie "naszło", tak na
    poważnie; więc póki co, okazja musi się trochę postarać i sama przyjść
    do mnie. :))

    Mam ucyfrowione odbitki (o czym niedawno tu pisałem), które dość
    znacząco wykraczają poza posiadany materiał na filmie + większość
    slajdów, które istniały tylko w jednym egzemplarzu. Reszta musi sobie
    dać radę beze mnie, życie ma swoje prawa.

    Ciacham, bo to tylko dykteryjka, ale z niektórymi rzeczami mógłbym
    się troszkę posprzeczać.

    > Wracając do meritum. Na dzień dzisiejszy należy, albo pogodzić się z
    > taką, a nie inną ceną sprzętu, albo zlecić i mieć to w końcu zrobione.

    Mam chyba za duże wymagania indywidualne (zaczynałem w czasach
    naświetlania na tabelkę), np. dość mocno nie satysfakcjonowało mnie
    skanowanie, które kiedyś się pojawiło jako standard przy wołaniu filmu
    (ok. 2005 r.). Zapłacić można za robotę, ale niestety już nie za
    myślenie - świadomość niedostatków otrzymanych efektów to najczęstszy
    koniec moich zleceń na usługi. Nawet fotografia analogowa pożegnała się
    ze mną na tyle "godnie", by więcej za nią nie tęsknić: oddając ostatni
    negatyw do zrobienia dostałem rysę przez 2/3 długości i odbite palce
    oraz serdeczną poradę do dziś działającej dużej sieci foto, że "musiało
    to być już na kliszy". Wciąż jeszcze pamiętam spadający kamień ulgi:
    wreszcie koniec bawienia się w cudze usługi... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]