  • Data: 2011-12-12 22:08:07
    Temat: Re: Skaner PLUSTEK OpticFilm 7600i AI
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-12 18:55:03 +0000, "Mariusz [mr.]"
    <l...@i...wp.pl> said:

    > Możesz wyjaśnić a propos czego jest ta uwaga?
    Tego co napisałeś. O planie, który podjąłeś i ciągle czekasz na okazję.

    > 10 lat temu...
    >
    > - skończyła mi się druga umowa na stały Internet i był tylko wdzwaniany;
    > - nie miałem konta na Allegro (podobnie jak większość obecnie sprzedających);
    > - nie miałem konta internetowego w banku;
    Nie wiem czy zauważyłeś, ale "nie miałem" znaczy zupełnie co innego niż
    "nie było".
    - miałem neostradę
    - miałem konto na Allegro i nie byłem pionierem. ID ponad 75 tysięcy.
    - nie pamiętam i nie chce mi się sprawdzać, ale to jakoś bez znaczenia,
    bo co ta za różnica. Można przelew przez Pocztę Polską zrobić.
    > - po wrzuceniu porządnego skanera do samochodu wartość zestawu rosła
    > kilkukrotnie;
    Znaczy się jeździłeś czymś co kosztowało pół wypłaty.
    > - nie miałem cyfrówki;
    http://www.skanowanie-35mm.pl/Varia/21102001.jpg O ile dobrze pamiętam
    były jakieś problemy z tym aparatem.
    Luknij do EXIFA. Tu znowu wypada zwrócić uwagę na różnicę miedzy mieć, a móc.
    > - wciąż przybywało zdjęć robionych na materiale analogowym;
    U mnie do tej pory przybywa.
    > - byłem 10 lat młodszy. :))
    Jak każdy, co ma więcej niż 10 lat.

    Wracając do meritum. Na dzień dzisiejszy należy, albo pogodzić się z
    taką, a nie inną ceną sprzętu, albo zlecić i mieć to w końcu zrobione.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam