  • Data: 2011-12-11 11:46:18
    Temat: Re: Skaner PLUSTEK OpticFilm 7600i AI
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wrocDOTpl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-10 23:48, Mariusz [mr.] pisze:

    > Trochę to wygląda tak, jakbyś szukał uzasadnienia dla podjętej już
    > decyzji... :) No, ale ja się zgadzam z przedmówcą. :))

    Zastanów się nad Canonem CS 9000F. Tak, to niekoszerny płaszczak, ale
    wynik skanowania slajdów jest o niebo lepszy niż w przypadku tego
    nieszczęsnego Plusteka. Dodatkowo jest tańszy, a jako bonus dostajesz
    naprawdę świetny skaner dokumentów i fotografii.
    Choć, oczywiście, nie zastąpi porządnego skanera do filmów.

    Pozdrawiam,
    Paweł