  • Data: 2012-11-15 11:17:16
    Temat: Re: Simpson vs. Niski Cotes [OFF-FIR]
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 listopada 2012 16:27:18 UTC-5 użytkownik kenobi napisał:

    > Na mnie michoo robi wrazenie nieco niedorozwinietego, Pozatym widze jeszcze
    >
    > inny problem, mam wrazenie ze czesc grupowiczow chcialoby zmienic grupe w cos w
    rodzaju party (dresiarskiego party dokladniej) a powaznie mowiac moja wizja
    programistycznego usenetu jest inna, mniej osobista, jak dla mnie to powinno byc
    miejsce do dyskutowania powazniejszych (czy tez mocno nerdowskich) tematow z
    programowania (i mnie takie najrozmaitsze dygresje niesamowicie wnerwiają)

    Przy IQ ponizej 60 zycie fira musi byc trudne. Fir, nie przejmuj sie,
    wez sobie czopek z pyralgina, i niech ci sie mile dresiarki przysnia.

    --
    Edek