  • Data: 2012-11-15 16:00:00
    Temat: Re: RSM i spline
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baranosiu" <r...@w...pl> napisał:

    > No bo o to mniej więcej chodzi, o próbę znalezienia takiego kontekstu
    > (o ile to możliwe), w którym trapez okaże się lepszy od Simpsona.

    Ten kontekst to albo wieksza (o rzad) liczba punktow pomiarowych
    (oplaca sie ? watpie), albo baardzo zaszumione (losowo/stochastycznie) dane.

    > Wiem tyle, że od nazywania kogoś idiotą jeszcze nigdy w
    > życiu niczego się nie nauczyłem, natomiast czasem coś, co wydaje się
    > absurdalne ma w sobie "ziarnko prawdy" (nie zawsze) i jeśli pozwolę
    > współrozmówcy wytłumaczyć dokładnie o co mu chodzi, to albo to ziarnko
    > prawdy znajdę, albo znajdę błąd w jego rozumowaniu - w obydwu
    > przypadkach "mózg urośnie" - tylko tyle.

    Nikogo nie nazywam idiota poza "hrabia" slawkiem.
    Nie wpieraj mi wiec niewypowiedzianych slow.
    Bede go nazywal idiota, chamem, palantem , gnojem i sk..lem dopuki
    nie przeprosi Bartka za chamskie obrazenie jego siostry.

    AK