    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Simpson vs. Niski Cotes
    Date: Wed, 14 Nov 2012 12:52:19 +0100

    W dniu 2012-11-14 07:53, kenobi pisze:

    > bład błedem ale mi chodziło o to ze jest to
    > dobry (nawet fajnie zwarty) kod w c, (ja bym

    Nie, nie jest dobry. Produkuje złe wyniki!

    Pytałeś, co z nim nie tak. Dostałeś odpowiedź.

    A co do stylu... mi nie podoba się właśnie to,
    jak wygląda pętla simpsona. Naprawdę niewiele
    trzeba zmienić, aby w takim przypadku (niedopasowanej
    liczby elementów) program rzucił wyjątkiem (bo się
    dobierze nie do swojej tablicy). Będzie wtedy nawet
    szybciej działać (jeden przebieg po tablicy, nie dwa,
    cache jest po naszej stronie).

    > (przy tym jak ktos zrobi merytoryczny bład to
    > nie dureń nie jełopi z tego powodu)

    A kto mówi, że sławek to jełop z powodu akurat tego kodu?

    Ale pisanie na grupie: "patrzcie kretyni, myliliście
    się, podręczniki się myliły, ja miałem rację" na
    podstawie wyników programu z tak prostym błędem
    zasługuje na jakąś negatywną reakcję.

    pzdr
    bartekltg