  • Data: 2012-11-14 19:17:54
    Temat: Re: Simpson vs. Niski Cotes [OFF-FIR]
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.11.2012 18:06, slawek wrote:

    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Przeciętny, nawet niezbyt wykształcony człowiek, powinien umieć
    > rozróżnić pojęcia zaburzeń neurologicznych, choroby psychicznej i
    > upośledzenia umysłowego.

    Zgadza się. Jak jest troszeczkę bardziej wykształcony to pewnie zdaje
    sobie sprawę, że na skutek choroby przekraczającej barierę krew-mózg
    _może_ dojść do uszkodzeń neurologicznych oraz, że na skutek uszkodzeń
    mózgu _może_ wystąpić choroba psychiczna.

    Taki może nawet nie wykształcony, ale "kumaty" może np poszukać w
    pubmedzie na ten temat trochę publikacji.

    > Ale naśmiewanie się z któregokolwiek

    Ja się nie naśmiewam.

    Lekarzem nie jestem, ale wg mojej najlepszej wiedzy fir zdradza całkiem
    sporo objawów nieleczonej depresji a prawdopodobnie czegoś w okolicy
    choroby dwubiegunowej.

    Kiedyś traktowałem go trochę jak teraz identyfikatora - takiego
    lokalnego głupka z którego można się ponabijać.

    Potem jak do mnie dotarło, że to prawdopodobnie nie jest złośliwość czy
    głupota z jego strony - przestałem.

    Moja wypowiedź w dyskusji apropos fira z 2010 roku:

    Tylko, że w ostatnim czasie jego "aktywność" na grupach stała się coraz
    bardziej upierdliwa, wypowiedzi coraz mniej składne i coraz bardziej
    przepełnione agresją... Jak mnie wyzywa od "dresiarskich,
    socjopatycznych małpoludów rzucających gównem" to czemu w odpowiedzi nie
    mam napisać kilku słów prawdy?

    > - to mniej więcej na takim
    > samym poziomie jest - jak szydzenie z niewidomego lub że ktoś ma raka.

    Mówisz, że niebezpiecznie blisko twojego?

    Michoo