  • Data: 2012-11-14 19:49:30
    Temat: Re: Simpson vs. Niski Cotes [OFF-FIR]
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k80nju$ho0$...@m...internetia.pl...
    > Lekarzem nie jestem, ale wg mojej najlepszej wiedzy fir zdradza całkiem

    I co z tego? Jeżeli ci to nie odpowiada - to nie czytaj tego co Fir pisze. A
    skoro nie jesteś lekarzem, to dedukuję że nie jesteś lekarzem Fir'a - więc
    nie wiesz czy i jak Fir się leczy. Nota bene, wiesz kim był John Nash? Być
    może oglądałeś film? Nash miał schizofrenię. I co, coś w tym śmiesznego?
    Może wyjaśnisz co takiego?

    > Kiedyś traktowałem go trochę jak teraz identyfikatora - takiego lokalnego
    > głupka z którego można się ponabijać.

    Z głupków nabijają się tylko osoby cierpiące na zanik poczucia własnej
    wartości. Przy IQ >= 100 musiałbyś "nabijać się" z połowy ludzkości -
    pojęcie mediany ogarniasz?