  • Data: 2010-07-11 16:45:43
    Temat: Re: Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usunąć ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "pavellz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i1cc90$pn0$1@news.onet.pl...
    > Uważałbym z tym. Ja co prawda pojechałem na myjnię, gdzie profesjonalnie
    > myli silnikiem Karcherem i tak się chłopaki przyłożyli, że aż mi cewkę
    > zapłonową całą wypłukali od środka. Na szczęście po drugiej stronie
    > ulicy był serwis. :)

    Ty chyba nie widziałeś nigdy w życiu cewki zapłonowej...
    Inaczej wiedziałbyś że jest hermetycznie zalana żywicą
    i nic jej nie robi żadna myjka ciśnieniowa...

    Jeśli kable WN miałeś stare, popękane, albo świece miałeś
    bez gumowych kapturków izolujących to być może woda
    Ci może zaszkodzić, ale generalnie nowoczesne auta można
    lać wodą z mydłem a potem spłukać czystą bez żadnych obaw.