eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.c
    om!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer03.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnij56qka6rut4@balthazar>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnil3xvja6rut4@balthazar>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <5...@4...com>
    <4d036098$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@4...com>
    <4d0366bd$2$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    <4d036f95$0$27047$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm7k6rla6rut4@koder>
    <4d05d5e3$0$22801$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm9aqf1a6rut4@koder>
    <4d05df01$0$21001$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm981p8a6rut4@koder>
    <4d05e2c3$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnna6ry4a6rut4@koder>
    <4d05e776$0$22800$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnnbheboa6rut4@koder>
    In-Reply-To: <op.vnnbheboa6rut4@koder>
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Mon, 13 Dec 2010 11:04:33 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 101212-1, 2010-12-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 24
    Message-ID: <4d05efae$0$27046$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.113.46
    X-Trace: 1292234670 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27046 178.42.113.46:60375
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334445
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości
    news:

    >> W tamtych warunkach dla RWD obawiam się że wynosiła ona 0.
    >>
    >> Zwłaszcza, że pewnie o zimowych oponach wtedy nikt nie słyszał.
    >
    > Czyli w tamtych warunkach, dla tamtego RWD na tamtych oponach.
    > Spoko, mogę uwierzyć.
    >
    > Ale teza "RWD nie nadaje się na zimę" jest trochę inna niż "miałem kiedyś
    > RWD, które na letnich oponach nie nadawało się do jazdy zimą".

    Wiesz, mam tak, że wnioski wysnuwam na podstawie własnych doświadczeń i
    wierzę w nie bardziej niż w cudze gadanie.
    Skoro widziałęm zasadniczą różnicę (na podobnych oponach) zimą między RWD i
    FWD, to nie widzę powodów, dla których ta różnica miałaby się zmieniać przy
    innych oponach, czy innych autach.
    Fizyka pozostaje niezmienna, wyprzedzanie przodu tyłem również.
    Dla mnie jest to nieakceptowalne.
    Podsterowność w zimowych warunkach nie ma znaczenia, bo i tak nie wchodzi
    się w zakręty inaczej niż bardzo delikatnie.
    A na prostej żaden FWD jeszcze nigdy nie sprawił mi problemu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: