eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    news2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.n
    l!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl> <op.vnigzprwa6rut4@balthazar>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnij56qka6rut4@balthazar>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnil3xvja6rut4@balthazar>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <5...@4...com>
    <4d036098$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@4...com>
    <4d0366bd$2$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    <4d036f95$0$27047$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm7k6rla6rut4@koder>
    <4d05d5e3$0$22801$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm9aqf1a6rut4@koder>
    In-Reply-To: <op.vnm9aqf1a6rut4@koder>
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Mon, 13 Dec 2010 09:53:23 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 101212-1, 2010-12-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 45
    Message-ID: <4d05df01$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.113.46
    X-Trace: 1292230401 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21001 178.42.113.46:57861
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334425
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości
    news:op.vnm9aqf1a6rut4@koder...
    > On Mon, 13 Dec 2010 09:14:29 +0100, Cavallino
    > <c...@k...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >>> A "bezpieczną prędkość do warunków" to się wyznacza na podstawie
    >>> drogi hamowania.
    >>
    >> Jakiego hamowania?
    >> Hamowanie z RWD oznaczało pobyt w rowie.
    >
    > To RWD hamuje inaczej od FWD?

    Tak, bo jak zdejmiesz nogę z gazu to już robi się problem. ;-)

    >> Tak, wiem, miałem za mało umiejętności żeby go okiełznać, nie mam co do
    >> tego złudzeń.
    >> Nie mam też złudzeń, że i obecnie miałbym za mało, jeszcze bardziej
    >> dotyczy to mojej żony, więc nie wrócę do tego napędu już nigdy.
    >> FWD nie sprawia takich problemów i tyle.
    >
    > A byłbyś łaskawy podzielić się, cóż to za auto było?

    BMW 318.
    Przesiadka która usunęła większość problemów była na Audi Coupe 1.8.


    > Bo biorąc pod uwagę,
    > że a) po 10 latach był to grat, b) w ogóle nie dało się nim jeździć, to
    > warto by wiedzieć, jakiego producenta/modelu unikać.
    >
    >> Następne będzie zapewne AWD.
    >
    > A to dobry wybór. Poleciłbym wersję tył+dołączany przód, ale pewnie
    > uprzedzenie nadal masz.

    Oczywiście.
    Tylko FWD+dołączany tył.
    Koniecznie z blokadą.
    Wrzucony wczoraj link do filmiku z SX4 to dokładnie to o co by mi chodziło.

    Ale pewnie poczekam ze 2 lata, aż nowe Sportage, ASX czy IX35 pospadają z
    cenami do poziomów akceptowalnych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: