eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-10 11:31:40
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Filip KK wrote:

    > W dniu 2010-12-09 19:34, DoQ pisze:
    > > W dniu 2010-12-09 19:25, Kuba (aka cita) pisze:
    > >
    > > > > Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega
    > > > > ta tajemna umiejętność odkopywania się RWD w miejscu gdzie
    > > > > FWD wyjeżdża bez zająknięcia?
    > > > W tym wątku nie ma sensu w ogole sie wypowiadać, bo on sie
    > > > niczym nie rózni od komentarzy na onecie.
    > >
    > > To mniej wiecej tak wygląda. Co wątek pojawiają się
    > > specjaliści od RWD ze swoją straszliwą tajemnicą okiełznania,
    > > ale jeszcze żaden nie napisał konkretnie, co zrobić jak utknę
    > > jakąś E39 530d z automatem. Mam coś wcisnąć, przekręcić,
    > > pomasować hamulec czy co?
    > >
    > Jak utkniesz, to już nie ma znaczenia czy FWD czy RWD.
    >
    > Trzeba tak jeździć, żeby nie utykać - najlepiej się sprawdza
    > dobry moduł sterujący.

    Ciekaw jestem jak będziesz śpiewał jak ci jakiś pług z ulicy
    usypie półmetrową zaspę przy samochodzie...

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: