eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    From: "Rafał VFR" <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Thu, 9 Dec 2010 14:11:26 +0100

    > Chyba jednak ktoś z tego wątku nie umie jeździć, skoro Mercedesem NIE DA
    > SIĘ.

    Mhm - ja mam golfa III TDI i bez problemu osiągam 245 km/h ..... ba 300
    nawet.
    W Polsce nie ma złych kieorwców to jak może być inny post gdzieś w sieci.
    Pisałem niżej: jeżdze od czasu do czasu Mietkeim 190D. Nie nie jeżdze -
    usiłuje jezdzić zimą - ale jak autor wątku - nie da się.
    Ani ruszyć ani hamować.
    Na szczęscie ja jeżdzę tylko po to aby auto się nie zastało. Na codzień
    poruszam się Golfem do tego syncro. Drwie sobie ze startu spod świateł :-)
    Raz do roku oglądam w lusterku beemki audiki i inne takie tam :-)

    Rafal VFR
    GG 85456
    http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski