  • Data: 2010-03-22 13:36:34
    Temat: Re: Sezon motocyklowy rozpoczęty
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek Kielczewski pisze:
    (...)
    > Raczej nie rzucanie się w oczy.

    Nazwij to jak chcesz - istnieje spora grupa osób, która zwyczajnie nie
    chce widzieć tego, co regularnie się pojawia. Z różnych przyczyn.
    Tyczy to oczywiście również ich własnego zachowania.

    > Wyprzedzał? No to na pewno jechał czysta na gumie!
    > :)

    Bez przesady - wyprzedzanie przez motocykl to nic dziwnego. Faktem jest,
    że dla pewnych ludzi nie ma znaczenia jak to było wykonane, wystarczy
    sam fakt do wyrokowania.

    > Żart żartem, ale większość tak postrzega.

    To jest Twoje zdanie i ja się z nim nie zgadzam.

    > Dziesięciu wyprzedzanych zauważysz, dziesięciu wyprzedzonych zauważych,
    > paru tysięcy jadących równo z Tobą po prostu nie widzisz.

    Zauważysz wszystkie zachowania - te poprawne i te negatywne. Wbrew temu
    co twierdzisz, te tysiące jadących "równo" widać doskonale - czy to na
    pasie obok, na przeciwległej jezdni/pasie, na podporządkowanych, w
    lusterku, czy też zwyczajnie przed sobą. Tyczy to wszystkich uczestników
    ruchu.