  • Data: 2010-03-22 13:12:25
    Temat: Re: Sezon motocyklowy rozpoczęty
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-22, Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Nie mogę się zgodzić z powyższym - jeśli już, to może w minimalnej
    > części. W mieście, bądź na typowych drogach krajowych (jednojezdniowych)
    > dość dobrze widać kto jedzie normalnie, a kto zachowuje się debilnie.
    > Oczywiście, jak ktoś chce nie zauważać jeżdżących normalnie, to ich
    > nie zauważy, ale problemem nie jest brak ich widocznej obecności,

    Raczej nie rzucanie się w oczy.

    > tylko
    > niechęć do zauważenia zachowań poprawnych. Jakoś nie zauważyłem, by
    > większość wyprzedzających motocyklistów to debile.

    Wyprzedzał? No to na pewno jechał czysta na gumie!
    :)

    > Brak analogii do tego co wyżej napisałeś, choć prawdą jest, że część
    > osób tak rzeczywistość postrzega.

    Żart żartem, ale większość tak postrzega. Dziesięciu wyprzedzanych
    zauważysz, dziesięciu wyprzedzonych zauważych, paru tysięcy jadących
    równo z Tobą po prostu nie widzisz.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: Może żeby było jasne: ja nie uważam, że większość motocyklistów to
    debile.