eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis LenovoRe: Serwis Lenovo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Czeresniak <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Lenovo
    Date: Tue, 08 Sep 2009 18:13:35 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <h85vrh$vi0$1@news.onet.pl>
    References: <h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h83atl$afh$1@achot.icm.edu.pl>
    <h83ijc$ctm$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h83k27$mpf$1@achot.icm.edu.pl>
    <h85nn3$ddg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076213203.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1252426417 32320 89.76.213.203 (8 Sep 2009 16:13:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Sep 2009 16:13:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <h85nn3$ddg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1158615
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciek pisze:
    > Próbowałem w dwóch warszawskich i efekt ten sam. Zresztą skoro infolinia
    > Lenovo twierdzi to samo, to znaczy chyba, że takie mają wymagania i
    > można im skoczyć :-)

    Ja posiadam Lenovo T61 i niestety z serwisowaniem były same problemy
    choć mam gwarancję rozszerzoną, tzn. Oni nazywają ją NBD. Pomimo takiej
    gwarancji na wymianę matrycy (badpiksele) oraz wymianę dysku
    (badsektory)czekałem po cztery tygodnie.
    W dodatku podczas awarii dysku padł system i mając doświadczenie z Ich
    NBD kupiłem nowy dysk. Niestety nie miałem płyty instalacyjnej z Vistą
    więc wpadłem na taki pomysł, że zadzwonię do MS z prośbą o wydanie
    alternatywnego nośnika i zainstaluję Vistę 64bit. Z MS zostałem odesłany
    do Lenovo ponieważ z tego co zrozumiałem to na co mam licencję to nie
    jest MS Windows Vista tylko Lenovo Windows Vista. Podczas rozmowy z
    serwisem Lenovo, tam mnie skierowano z działu helpdesku, uzyskałem
    informację, że muszę za płytę zapłacić 160zł (nawet za wersję 32bit
    czyli tą którą miałem zainstalowaną). Nie pomogły tłumaczenia o awarii.

    Co do serwisu, w tym samym punkcie, DELLa i F-S to jestem zadowolony.
    DELL ma rzeczywiście gwarancję NBD, a w F-S wymieniali płytę główną i
    dysk w ciągu tygodnia. W obydwu przypadkach nie były potrzebne żadne
    dokumenty.

    Coż widocznie taka już polityka Lenovo.

    Pozdrawiam
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: