  • Data: 2009-09-09 20:55:34
    Temat: Re: Serwis Lenovo
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
    news:h86f9h$efm$1@achot.icm.edu.pl...

> [...]
    > wszystkich napraw to wspolpracowal z CSS i kiedys wciagnelo notebooka na 2
    > mies w CSS.... teoretycznie czekali na czesci ale co oni robili to nie
    > wiem, pozniej odeslali sprzet z protokolem i informacja ze naprawa trwala
    > 3 dni !!!!
    > po tym zadzwonilem do Lenovo polska i sie dowiedzialem ze CSS jest na
    > okresie probnym bo wielu klientow sie skarzylo na niska jakosc obslugi i
    > ze nie wiedza czy nie zrezygnuja z nich jako partnera serwisowego.
    > jak to sie skonczylo to nie wiem, bo zmienilem firme w ktorej pracowalem i

    Moze to kwestia odpowiedniej wspolpracy :) i szkolen serwisowych :)

    > a ja faktur nie wozilem, tylko czyste karty gwarancyjne i wypelnialem na
    > miejscu wg dancyh z bazy(podobnie robilem z Lenovo). w duzej firmie
    > fkatury czasem ciezko znalesc a czystych kart gwarancyjnych sa cale pudla
    > ;)
    > to latwiej wypelnic na miejscu :)

    Racja, moj blad :)
    Wlasnie dzisiaj mialem kolejna awarie... faktura byla chyba potrzeba do
    rejestracji carepacka (chociaz juz teraz nie jestem pewien), a po
    zarejestrowaniu carepacka to juz tylko numer carepacka i zadnej
    papierologii... A carepacki (wydrukowane) trzymam :)

    Pozdrawiam
    Michal