-
Data: 2010-07-27 08:50:11
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: Karthoon <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 26 Lip, 21:35, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
> Dnia 26-07-2010 o 20:02:07 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
>
> > 1. kupiłeś go w sklepie czy wysyłkowo? jak w sklepie, to nie bardzo mają
> > prawo wysyłać towar na Twój koszt. tzn mogą Ci powiedzieć ze ich zdaniem
> > to uszkodzenie mechaniczne, ale przesądzające zdanie ma producent i
> > jeśli żądasz jego opinni - to moze bedzie trzeba ponieść koszty równe: i
> > tu pojawia sie cena. bez tego - nie płacisz.
> > (dobrze ze do chin nie wysłali umyśłnym kurierem - bo byś musiał
> > mieszkanie sprzedać zeby kuriera spłacić)
>
> Kupiony w sklepie. Zresztą to nie taki sklepik tylko ogólnopolska sieć
> salonów z notebookami Primakomp. I ten oddział krakowski też ma swój
> serwis (nie wiem jak inne). Ale sprawy Asusa odsyłają, nie mają umowy na
> robienie u siebie.
>
> A było to tak, że poszedłem oddałem i koniec. Czekałem na telefon i się
> nie doczekałem to dzwonie dziś. A gościu (w dziale serwisu i reklamacji)
> mówi, że reklamacja nie została uwzględniona przez Asus i w takim
> przypadku jestem obciążony kosztem transportu 40zł netto. Mówili że są 2
> miejsca w Polsce serwisowania Asus, jeden w Koszalinie i drugi, jak się
> nie mylę, to we Wrocławiu, i koszt transporu nieuwzględnionej reklamacji
> różni się między nimi o 2 zł, tzn w jednym 40 a w drugim 42 netto.
>
> ale żeby tego było mało (już nie pisałem o tym), to ten serwisant z tego
> dziłału mówi że ma odnotowane że próbowali skontaktować się ze mną (być
> może, nie wiem, nie istotne przecież), bo musieli w ciągu 2 dni dać
> odpowiedź Asusowi czy mają odsyłać ten zasilacz czy utylizować. No i ten
> serwisant podjął za mnie decyzję aby utylizować.
>
> Ogólnie ten serwis i sklep robi pozytywne wrażenie. Dają zastępcze laptopy
> t i różne inne jak oddaje się na reklamacje gwarancyjną i nie tylko, ale
> to jakieś dziwne jest nie?
>
W tym wypadku spróbowałbym wyegzekwować to od sklepu.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.10 09:16 Przemysław Ryk
- 27.07.10 09:26 Przemysław Ryk
- 27.07.10 09:53 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 10:56 Piotr M
- 27.07.10 11:08 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 11:16 Przemysław Ryk
- 27.07.10 11:24 Piotr M
- 27.07.10 11:46 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 11:49 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 11:53 Maciek
- 27.07.10 12:04 Piotr M
- 27.07.10 12:06 Piotr M
- 27.07.10 12:24 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 12:28 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 12:35 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?