  • Data: 2010-07-27 12:04:37
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-07-2010 o 11:53:11 Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> napisał(a):

    > Kable same raczej się nie rozwarstwiają - chyba że urządzenie
    > jest nieprawidłowo eksploatowane. A jak coś szwankuje, to się to od razu
    > wysyła na serwis, a nie dożyna dalej, licząc, że nic się więcej nie
    > stanie.

    Zasilanie laptopa zaczęło coraz częściej przerywać. Byłem pewien że to
    gniazdko. Piszesz że od razu się wysyła. A to nie tak hop-siup pozbyć się
    laptopa na kilka tygodni. z czego się będę utrzymywać? Nie mówiąc już o
    tym, że codzienne zlecenia trzeba realizować bo się współpraca posypie. Na
    czas naprawy przygotowałem się z decyzją do zakupu jakiejś tymczasowej
    stacjonarki za kilka stów.

    BTW.
    Nie wiedziałem że taki wysoki "serwis" czyli ogólną pojętą obsługę klienta
    można trafić, co na czas naprawy dają zastępczy sprzęt, np laptopa. W tym
    przypadku skorzystałem z zastępczego zasilacza.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."