  • Data: 2010-07-27 11:46:11
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 13:16:51 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > "Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a właściwie
    > kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy
    > reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami
    > transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł."
    >
    > IMVHO jest to opłata tylko i wyłącznie za transport.

    Ale to serwis ustala sobie taryfę za ten transport, co z tego rozlicza to
    już osobna sprawa. W każdym razie, zostawiając rzecz na boku, taka opłata
    jest podobna we wszystkich serwisach, nie tylko u Asusa. Lenovo, HP - jeden
    pies.

    > Wiesz - przy reklamacjach obuwia częstym przypadkiem jest tekst, że były
    > nieprawidłowo użytkowane. Znaczy się - używałeś obuwia do chodzenia, a to
    > przecież nie jest normalne. Mój telefon nawet raz nie spadł z biurka -
    > wiesza się, wylądował trzeci raz w serwisie w ciągu półtora miesiąca.

    Czyżbyś nabył Etena? ;)

    > Jedną
    > z wykonanych operacji było np. wgranie ponownie tej samej wersji
    > oprogramowania. Wygrzebane na jednym forum informacje o wadliwej partii
    > słuchawek pani w serwisie skwitowała słowem "bzdura", ale już na piśmie mi
    > tego nie chciała dać.
    >
    > Więc ja bym był jednak dość ostrożny z tym zwalaniem wszystkiego na
    > użytkownika.

    Widziałem już tyle serwisów, że ostrożny to jestem jak klient się zaklina,
    że jest czysty jak łza i nic nie robił ze sprzętem niewłaściwego. Obejmuje
    to komputery zalane, z wyyrwanymi na siłę gniazdami i tak dalej.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"