  • Data: 2010-07-27 12:28:14
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 14:04:37 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Zasilanie laptopa zaczęło coraz częściej przerywać. Byłem pewien że to
    > gniazdko. Piszesz że od razu się wysyła. A to nie tak hop-siup pozbyć się
    > laptopa na kilka tygodni.

    Nie no, jasne. Niemniej należało zrobić to najszybciej jak się da.

    > z czego się będę utrzymywać?

    Wiesz, jeśli to kwestia utrzymania, to wydałbym te parędziesiąt złotych na
    zamiennik a dopiero potem bym naprawiał stary. Nie wziąłeś pod uwagę, że
    używanie wadliwego zasilacza może się skończyć awarią całego notebooka? Jak
    utrzymałbyś się WTEDY?

    > Nie mówiąc już o
    > tym, że codzienne zlecenia trzeba realizować bo się współpraca posypie. Na
    > czas naprawy przygotowałem się z decyzją do zakupu jakiejś tymczasowej
    > stacjonarki za kilka stów.

    Nie rozumiem tej logiki - rozważałeś stacjonarkę za parę stów, a nie
    zasilacz za kilkadziesiąt do stukilkudziesięciu złotych?

    > BTW.
    > Nie wiedziałem że taki wysoki "serwis" czyli ogólną pojętą obsługę klienta
    > można trafić, co na czas naprawy dają zastępczy sprzęt, np laptopa. W tym
    > przypadku skorzystałem z zastępczego zasilacza.

    Zdaża się, czemu nie. Jeśli tylko firma dysponuje sprzętem zastępczym to
    czemu ma go nie udostępnić?