-
Data: 2010-07-27 12:28:14
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Tue, 27 Jul 2010 14:04:37 +0200, Piotr M napisał(a):
> Dnia 27-07-2010 o 11:53:11 Andrzej Libiszewski
> <a...@g...usunto.pl> napisał(a):
>
>> Kable same raczej się nie rozwarstwiają - chyba że urządzenie
>> jest nieprawidłowo eksploatowane. A jak coś szwankuje, to się to od razu
>> wysyła na serwis, a nie dożyna dalej, licząc, że nic się więcej nie
>> stanie.
>
> Zasilanie laptopa zaczęło coraz częściej przerywać. Byłem pewien że to
> gniazdko. Piszesz że od razu się wysyła. A to nie tak hop-siup pozbyć się
> laptopa na kilka tygodni.
Nie no, jasne. Niemniej należało zrobić to najszybciej jak się da.
> z czego się będę utrzymywać?
Wiesz, jeśli to kwestia utrzymania, to wydałbym te parędziesiąt złotych na
zamiennik a dopiero potem bym naprawiał stary. Nie wziąłeś pod uwagę, że
używanie wadliwego zasilacza może się skończyć awarią całego notebooka? Jak
utrzymałbyś się WTEDY?
> Nie mówiąc już o
> tym, że codzienne zlecenia trzeba realizować bo się współpraca posypie. Na
> czas naprawy przygotowałem się z decyzją do zakupu jakiejś tymczasowej
> stacjonarki za kilka stów.
Nie rozumiem tej logiki - rozważałeś stacjonarkę za parę stów, a nie
zasilacz za kilkadziesiąt do stukilkudziesięciu złotych?
>
> BTW.
> Nie wiedziałem że taki wysoki "serwis" czyli ogólną pojętą obsługę klienta
> można trafić, co na czas naprawy dają zastępczy sprzęt, np laptopa. W tym
> przypadku skorzystałem z zastępczego zasilacza.
Zdaża się, czemu nie. Jeśli tylko firma dysponuje sprzętem zastępczym to
czemu ma go nie udostępnić?
--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of
trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was".
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.10 12:35 Maciek
- 27.07.10 12:52 Piotr M
- 27.07.10 14:24 qwerty
- 27.07.10 12:37 Animka
- 27.07.10 18:15 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 18:15 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 18:40 Piotr M
- 27.07.10 18:54 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 20:20 Przemysław Ryk
- 27.07.10 20:24 ToMasz
- 27.07.10 20:28 Piotr M
- 27.07.10 20:40 ToMasz
- 27.07.10 20:54 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 22:20 Przemysław Ryk
- 27.07.10 22:24 Piotr M
Najnowsze wątki z tej grupy
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=