eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!open-news-network.org!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.nl!f
    eed.tweaknews.nl!postnews.google.com!u11g2000vbd.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Karthoon <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Tue, 27 Jul 2010 01:50:11 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 56
    Message-ID: <d...@u...googlegroups.com>
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2kij0$gct$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vggt18b513q3bq@piotr-komputer>
    NNTP-Posting-Host: 213.158.197.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1280220612 27310 127.0.0.1 (27 Jul 2010 08:50:12 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 08:50:12 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: u11g2000vbd.googlegroups.com; posting-host=213.158.197.100;
    posting-account=fW9JsAoAAABAcRGVm_nsKt4s64KU5IF6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 6.0; U; en) Presto/2.6.30
    Version/10.60,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178135
    [ ukryj nagłówki ]

    On 26 Lip, 21:35, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    > Dnia 26-07-2010 o 20:02:07 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > > 1. kupiłeś go w sklepie czy wysyłkowo? jak w sklepie, to nie bardzo mają
    > > prawo wysyłać towar na Twój koszt. tzn mogą Ci powiedzieć ze ich zdaniem
    > > to uszkodzenie mechaniczne, ale przesądzające zdanie ma producent i
    > > jeśli żądasz jego opinni - to moze bedzie trzeba ponieść koszty równe: i
    > > tu pojawia sie cena. bez tego - nie płacisz.
    > > (dobrze ze do chin nie wysłali umyśłnym kurierem - bo byś musiał
    > > mieszkanie sprzedać zeby kuriera spłacić)
    >
    > Kupiony w sklepie. Zresztą to nie taki sklepik tylko ogólnopolska sieć  
    > salonów z notebookami Primakomp. I ten oddział krakowski też ma swój  
    > serwis (nie wiem jak inne). Ale sprawy Asusa odsyłają, nie mają umowy na  
    > robienie u siebie.
    >
    > A było to tak, że poszedłem oddałem i koniec. Czekałem na telefon i się  
    > nie doczekałem to dzwonie dziś. A gościu (w dziale serwisu i reklamacji)  
    > mówi, że reklamacja nie została uwzględniona przez Asus i w takim  
    > przypadku jestem obciążony kosztem transportu 40zł netto. Mówili że są 2  
    > miejsca w Polsce serwisowania Asus, jeden w Koszalinie i drugi, jak się  
    > nie mylę, to we Wrocławiu, i koszt transporu nieuwzględnionej reklamacji  
    > różni się między nimi o 2 zł, tzn w jednym 40 a w drugim 42 netto.
    >
    > ale żeby tego było mało (już nie pisałem o tym), to ten serwisant z tego  
    > dziłału mówi że ma odnotowane że próbowali skontaktować się ze mną (być  
    > może, nie wiem, nie istotne przecież), bo musieli w ciągu 2 dni dać  
    > odpowiedź Asusowi czy mają odsyłać ten zasilacz czy utylizować. No i ten  
    > serwisant podjął za mnie decyzję aby utylizować.
    >
    > Ogólnie ten serwis i sklep robi pozytywne wrażenie. Dają zastępcze laptopy  
    > t i różne inne jak oddaje się na reklamacje gwarancyjną i nie tylko, ale  
    > to jakieś dziwne jest nie?
    >

    W tym wypadku spróbowałbym wyegzekwować to od sklepu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: