eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Mon, 26 Jul 2010 22:40:48 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <f...@4...net>
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2jvmb$a03$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vggbewzy13q3bq@piotr-komputer>
    <6...@4...net>
    <1...@m...kielek.info>
    <1jczojlpll3ut$.1qa7z3exqmnfv.dlg@40tude.net>
    <3...@f...googlegroups.com>
    <op.vggtcrgx13q3bq@piotr-komputer>
    <1x6enx0qa2b1.c7pzo2c40rmp$.dlg@40tude.net>
    <op.vggwf41e13q3bq@piotr-komputer>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280176851 6109 195.13.39.172 (26 Jul 2010 20:40:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jul 2010 20:40:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
    K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
    d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178113
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:27:30 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Dnia 26-07-2010 o 22:12:25 Andrzej Libiszewski
    > <a...@g...usunto.pl> napisał(a):
    >
    >
    >> Jaka jedna paleta? Czy ty w ogóle wiesz, o czym mówisz? Najwyraźniej nie
    >> -
    >> każda paczka serwisowa MUSI być spakowana osobno, bo ma nadany przez
    >> serwis
    >
    > Być może. Nie wiem. Ale jak takiego sprzętu idzie kilka sztuk.. Nie ważne
    > zresztą.,

    Jak takiego sprzętu idzie kilka sztuk to każda musi być spakowana w osobną
    paczkę i mieć nadany osobny numer naprawy. Inaczej zapłaci za przesyłkę
    sklep, a raczej pracownik, który nie tego nie dopatrzył.


    >
    >> unikalny numer RMA. Paczka MUSI być wysłana kurierem - wiesz, ile
    >> kosztują
    >> przesyłki kurierskie? Za 10zł to możesz sobie pocztą wysłać - w jedną
    >> stronę zresztą, bo w obie już ci kasy nie starczy.
    >
    >
    > No właśnie tyle kurier kosztuje. 15zł to drobny przedsiębiorce może sobie
    > wynegocjować. Sądzę że takie 2 punkty w Polsce co zbierają reklamacje
    > codziennie z całej Polski, to mają stawki bardzo dobre (żeby nie
    > powiedzieć zryczałtowane jakieś)

    Lepsze na niż zwykłe, ale jednak na pewno nie 10zł w obie strony.


    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: