eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacja › Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Data: 2010-07-26 20:21:20
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-07-26 22:06, Smagic pisze:
    > Wydrukuj sobie maila który chcesz wysłać do rzecznika w 2
    > egzemplarzch, i zanieś mu osobiście.
    > Na drugim musi podbić pieczątkę pt. wpłynęło + data (0k?)
    >
    > Email w takich sprawach bywa zawodny. Jak masz potwierdzenie, że
    > przyjęli pismo to z pewnością się tym zajmą. Email nic nie znaczy
    > dopóki nie posiadasz tzw podpisu elektronicznego ;) (To tak jak
    > rozmowa o "utylizacji")

    Potwierdzają otrzymanie e-maila i nadają numer sprawy. Tak więc e-mail
    coś znaczy.
    Później można się umówić na wizytę u rzecznika.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: