  • Data: 2010-07-26 20:24:32
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-26 21:35, Piotr M pisze:
    > A było to tak, że poszedłem oddałem i koniec. Czekałem na telefon i się
    > nie doczekałem to dzwonie dziś. A gościu (w dziale serwisu i reklamacji)
    > mówi, że reklamacja nie została uwzględniona przez Asus i w takim
    > przypadku jestem obciążony kosztem transportu 40zł netto. Mówili że są 2
    > miejsca w Polsce serwisowania Asus, jeden w Koszalinie i drugi, jak się
    > nie mylę, to we Wrocławiu, i koszt transporu nieuwzględnionej reklamacji
    > różni się między nimi o 2 zł, tzn w jednym 40 a w drugim 42 netto.
    >
    > ale żeby tego było mało (już nie pisałem o tym), to ten serwisant z tego
> [...]
    :)))) pogadaj z rzecznikiem, serio. Najlepiej papier z pieczątami ze
    sklepu o ich decyzji:) Niech Ci to dadzą na papierze.
    Kiedyś miałem podobny problem z wężem i filtrek do pralki. Gadali
    głupoty, chciałem to na piśmie, poinformowałem dzwoniąc, na drugi dzień
    zjawiam się po pismo a tam czeka wąż nowy z filterkiem.