  • Data: 2010-07-26 20:25:30
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:17:01 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Nie, na razie dzwoniłem dziś do nich i to wszystko. Tak w ogóle to używeam
    > ich zasilacz bo dali mi na czas reklamacji. Taki poobijany jakiś "Delta
    > Elekcronics" ale ważne że chodzi :)

    > No żadnej, potwierdzenia też nie mam. Może mają jakieś papiery od Asusa
    > odnośnie przebiegu reklamacji itd.

    > No racja. Właśnie.

    > No o to ich nie podejrzewam. Bo to by było przegięcie. Nie jest to jakiś
    > sklepik mały, krzak. Tak myślę zresztą.

    > Zadzwonię aby dowiedzieć się czy można pobierać jakieś opłaty za transport
> [...]

    No więc potwierdzam ci po raz kolejny, że jest to normalna procedura w
    każdym serwisie D2D, nie tylko Asusa. Inaczej jest chyba tylko w HP (jeśli
    chodzi o zasilacze, bo z notebookiem już jest normalnie), bo oni po
    zgłoszeniu problemu z zasilaczem wołają tylko skan karty gwarancyjnej i
    dowodu zakupu, a jak to dostaną to wysyłają nowy zasilacz - inna rzecz, że
    czasem czeka się na to miesiącami.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."