eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Data: 2010-07-26 20:12:25
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 21:20:41 +0200, Piotr M napisał(a):


    >
    > Gdybym wiedział, że mnie obciążą kosztami, to bym go nie oddawał i
    > naprawił ten kabel. No jeszcze żeby obciążali normalnymi kosztami
    > "transportu". Np 10-20zł to też bym zaryzykował i go oddał. Ale ponad
    > 50zł? To to leciało samolotem dookoła świata? A poza tym jak to idzie
    > przez sklep, to przecież jest jeszcze taniej, bo jedzie razem np na jednej
    > palecie itd itd. Jak dla mnie to podejrzana sprawa i mogę powiedzieć, że w
    > mojej ocenie na obecną wiedzę ze na granicy jakiegoś złodziejstwa.

    Jaka jedna paleta? Czy ty w ogóle wiesz, o czym mówisz? Najwyraźniej nie -
    każda paczka serwisowa MUSI być spakowana osobno, bo ma nadany przez serwis
    unikalny numer RMA. Paczka MUSI być wysłana kurierem - wiesz, ile kosztują
    przesyłki kurierskie? Za 10zł to możesz sobie pocztą wysłać - w jedną
    stronę zresztą, bo w obie już ci kasy nie starczy.

    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "I must rule with eye and claw -- as the hawk among lesser birds."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: