    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Mon, 26 Jul 2010 21:20:41 +0200

    Dnia 26-07-2010 o 19:59:11 Smagic <s...@g...com> napisał(a):

    > To był dramat! Zasilacz 160 PLN, i czekanie 2 tygodnie...(serwis hp)
    >
    > Problem rozwiązał znajomy student zajmujący się robotyką (nie wiem czy
    > to ma znaczenie ;))
    > Przylutował kabelek z nowym gniazdkiem (na końcu) w miejscu starego
    > gniazdka.
    > Co prawda szlag trafił gwarancję ale lap śmiga już na tym 4 rok bez
    > problemu :)
    > Koszt: 4pak bronxa!
    >
    > W serwisie mówili niestworzone rzeczy o wielowarstwowej płycie itp.
    > niemożliwych historiach ;)

> [...]

    Gdybym wiedział, że mnie obciążą kosztami, to bym go nie oddawał i
    naprawił ten kabel. No jeszcze żeby obciążali normalnymi kosztami
    "transportu". Np 10-20zł to też bym zaryzykował i go oddał. Ale ponad
    50zł? To to leciało samolotem dookoła świata? A poza tym jak to idzie
    przez sklep, to przecież jest jeszcze taniej, bo jedzie razem np na jednej
    palecie itd itd. Jak dla mnie to podejrzana sprawa i mogę powiedzieć, że w
    mojej ocenie na obecną wiedzę ze na granicy jakiegoś złodziejstwa.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."