eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacja › Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Data: 2010-07-26 19:12:00
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 26-07-2010 o 16:43:52 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:op.vggbewzy13q3bq@piotr-komputer...
    >> Kabel nie został uszkodzony z mojej winy, dlatego nie muszę nic
    >> przemilczać. Pech, że tak to wyglądało. Ale nie fair jest to że jestem
    >> stratny z iny Asusa i to że mnie wkręca na dodatkowe koszta za jakiś
    >> transport i w dodatku kiedy sam do sklepu przynoszę sprzęt. Jest to
    >> stała praktyka? Gdybym wiedział to bym może go nie oddawał a naprawił
    >> ten kabel.
    >
    > Postaw się w ich sytuacji. Przychodzi osoba z zasilaczem, który wygląda
    > na rozcięty. Gdybyś od razu zareagował i wysłał do nich to niemiałbyś
    > problemów.

    Tak, dlatego traktuje to w kategorii pecha swojego, a napisałem tu w
    charakterze podzielnia się historyjką.

    Inna sprawa, co mnie akurat zaskoczyła mocno to ten koszt transportu, tym
    bardziej co przeciec jest to oddawane do sklepu. I ciekawe podejście że
    jak sie zostawi u nich taki zasilacz ("niby" celem utylizacji) to
    odstępują od kosztu transportu.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: