eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Data: 2010-07-26 19:07:40
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 26-07-2010 o 17:53:41 Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> napisał(a):

    > Dnia Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M napisał(a):
    >
    >> Witam.
    >>
    >> Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a
    >> właściwie
    >> kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy
    >> reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami
    >> transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł. Ale Asus
    >> może
    >> iść "na rękę" i zasilacz sobie zachować "utylizując go" i tym sposobem
    >> wyzwolić klienta od obciążającego kosztu.
    >>
    >> Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje
    >> zasilacz
    >> i jestem obciążony kosztami.
    >
    > Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz
    > różnicę?

    A łapiesz fakt, że to oni decydują?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: