eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrząduRe: Sens wymiany paska rozrządu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 06 Oct 2014 22:03:21 +0200
    From: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>
    Reply-To: d...@n...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0
    SeaMonkey/2.29.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0kfmk$le1$1@node1.news.atman.pl>
    <lvuhcbsqck57$.o1s07cwlkdea$.dlg@40tude.net>
    <m0mqhc$c1o$1@mx1.internetia.pl>
    <d0xcudpdzq6d$.4y8sq96pnhk4$.dlg@40tude.net>
    <m0tncr$lnj$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <m0tncr$lnj$1@speranza.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 30
    Message-ID: <5432f58a$0$3167$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.211.132
    X-Trace: 1412625802 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3167 83.31.211.132:18563
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546244
    [ ukryj nagłówki ]

    Kamil 'Model' pisze:
    > W dniu 2014-10-03 20:28, Jacek Maciejewski pisze:
    >> Dnia Fri, 03 Oct 2014 20:20:17 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    >> napisał(a):
    >>
    >>> Bezkolizyjny diesel? Przecież tam komora spalania przy GMP tłoka jest
    >>> jak żyletka.
    >>
    >> Ja się nie znam na tym wystarczająco. Ale tłoki w tym silniku mają spore
    >> podcięcia pod zawory. No więc próbuję dociec prawdy :)
    >>
    > 1,9TD od VW ma kolizyjny rozrząd. Wiem to z autopsji...

    A przynajmniej naprawialny? z nowych silników VW jest oficjalnie
    nierozbieralna w pewnych węzłach - np. producent nie gwarantuje
    możliwości wymontowania wału korbowego z bloku... Podejrzewam że dać się
    da - tylko nie należy się dziwić jak oszczędnie zaprojektowane gwinty
    wylezą z kupą materiału bloku i większość trzeba będzie helicoilami ratować.

    Księgowy głównym konstruktorem.

    --
    Darek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: