eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrządu › Re: Sens wymiany paska rozrządu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 04 Oct 2014 17:28:09 +0200
    From: depros <d...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0m5o4$72f$1@mx1.internetia.pl> <m0n04s$cb6$1@dont-email.me>
    <542f10fc$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0o1m8$259$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <m0o1m8$259$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141004-0, 2014-10-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 45
    Message-ID: <5430120b$0$18084$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.165.163
    X-Trace: 1412436491 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18084 83.10.165.163:52496
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545905
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-04 07:47, m4rkiz pisze:
    > "depros" <d...@g...com> wrote in message
    > news:542f10fc$0$12622$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> uczestniczylem juz w naprawach kolizyjnych silnikow po peknieciu paska,
    >>> niejednokrotnie wystarczylo wymienic zawory na nie pogiete i robily
    >>> pozniej
    >>> jeszcze dziesiatki tysiecy km
    >> Te zawory żeby wymienić to trzeba było zdjąć głowice, tak? Potem
    >> sprawdzenie głowicy na ewentualność pęknięcia
    >> zakup zaworów
    >> uszczelka głowicy
    >> planowanie
    >> docieranie zaworów
    >> uszczelniacze
    >> nowe płyny
    >> kompletny rozrząd z pompą wody
    >> to dużo więcej niż wymiana samego rozrządu z pompą cieczy chłodzącej!
    >
    > ja pisze o wersji 'ekonomicznej' w ktorej glowica nie peka, zostaje zdjeta
    > wymienione zawory i zalozona
    >
    > na nowej uszczelce i uszczelniaczach bez planowania i docierania
    >
    > wbrew obiegowym opiniom - auta dalej dzialaja bez problemow
    >
    > oczywiscie mozna wydawac 'nieco' wiecej i robic wszystko co i kiedy
    > producent zaleca zyskujac wieksza szanse ze samochod bedzie dzialal
    > bez niespodzianek, tylko z tego co widze jest to bardzo malo popularne
    > podejscie - podejrzewam ze pelnoletnie samochody zdecydowanej wiekszosci
    > ludzi widza warsztat jedynie kiedy cos juz sie zepsuje
    >
    > nie bronie tego podejscia, nie namawiam, poprostu widze to na codzien
    >

    a i jeszcze zapomniałem o nowych śrubach głowicy co by nic nie pękło i
    trzeba było od początku robić.

    Ekonomicznej? Na debila. Iść w koszta na może się uda a może nie. Na
    cholerę zdejmować głowicę i jej nawet nie sprawdzić i nie splanować?
    To są dopiero pieniądze w kubeł. Ile te twoje auta działają?

    Mało popularne a później płacze że samochód nie pali, ciągle się psuje.
    Jeden złom pada, sprzedaje się i szuka kolejnej okazji. Gorzej jak
    takich cwaniaków jest dużo i zaczynają złomy między sobą sprzedawać i
    odkupywać a później pełna frustracja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: