eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrząduRe: Sens wymiany paska rozrządu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 04 Oct 2014 12:16:41 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e8cb7$0$3170$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e995b$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e9d6c$0$18091$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <542e9d6c$0$18091$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141003-1, 2014-10-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 65
    Message-ID: <542fc8f9$0$12638$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.138.212
    X-Trace: 1412417785 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12638 31.61.138.212:28542
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545844
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-03 14:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    > W dniu 2014-10-03 13:47, J.F. pisze:
    >>>> Markowy pasek jeżeli nie ma jakichś wycieków powinien spokojnie
    >>>> wytrzymać dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje
    >>>> producent auta.
    >>> Zglaszam ze cztery nubiry, ktore nie dojechaly nawet do jednokrotnej.
    >>> Opel w podobnych silnikach wymienial co 60kkm, Daewoo chcialo co 90,
    >>> dojezdzaly do 80.
    >
    >> Ważny jest podwykonawca zaopatrujący producenta w owe paski. Daewoo
    >> Polska raczej nie zamawiała podzespołów w firmach typu Contitech, a u
    >> byle kogo, warunek - miało być tanio.
    >
    > Daewoo ? Podejrzewam ze nawet sam mogl robic. To duzy koncern byl.
    >
    > Moglbym nawet rzec, ze paski byly wysokiej jakosci, skoro pekly przy
    > bardzo podobnym przebiegu.
    > Tylko po prostu ktos ten przebieg zawyzyl.
    > Ewentualnie przetestowal jedne paski, a zamowil tansze.
    > Silnik byl w dodatku GM/Holden, wiec tu wiecej nieporozumien wchodzi w
    > gre.
    >
    > Tak czy inaczej - raczej nie slyszalem o paskach na mniej niz 60kkm,
    > wiec te nie wytrzymaly nawet 1.5x wiecej.

    Wątpliwe, ale oczywiście nie można wykluczyć tego że to Daewoo samo
    produkowało paski do swoich pojazdów. Ale wbrew temu co piszesz nie były
    one jakiejś dobrej jakości, skoro nie wytrzymywały nawet tego co był
    gwarantowane..

    Jeden przykład - Passat sąsiada, 22 lata, sąsiad ma go od 15 lat, ani
    razu paska nie wymieniał. 2 razy wymienił olej w silniku, z tym że
    nieomal przemocą ja mu ten drugi raz olej zmieniałem,. Jak widać tak też
    można jeździć autem.
    Nie, nie propaguje tutaj jakiejś mody na niewymienianie paska czy oleju
    w silniku, ale jak widać po powyższym zalecania producentów to raczej
    dmuchanie na zimne, niż rzeczywista konieczność.


    >
    >>>> W VW, benzynie wymiana nie jest aż tak bardzo skomplikowana żebyś
    >>>> nie mógł się pokusić o wymianę w własnym zakresie.
    >>> Sprobowac mozna, ale chyba w kazdym samochodzie z poprzecznie
    >>> ustawionym silnikiem miejsca diablo malo, i trzeba czeciowo od gory,
    >>> a czesciowo przez kolo ...
    >> W benzynowej Vectrze nawet ja laik przeprowadziłem operację wymiany
    >> bez większych problemów. Wymienialiśmy samodzielnie pasek również w
    >> brata Passacie... Ale oczywiście w owym Polo to nie musi być
    >> przysłowiowa "bułka z masłem"..
    >
    > Polo wezsze, to i miejsca z boku mniej, choc zapewne ma i silnik nieco
    > mniejszy :-)
    > Pomijajac mozliwe niespodzianki.
    > Wiem jak sie robi w kadecie, i to jest sporo zabawy, bez podnosnika
    > ciezko.
    > Widzialem tez nissan patrol - tam silnik wzdluznie, ale najpierw
    > trzeba chlodnice wyjac ... no ale to sie przynajmniej daje zrobic samemu.
    >
    > J.
    >
    >

    Polo pewnie gołe w przedziale silnikowym - w Passacie i Vectrze dochodzą
    klima i gaz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: