-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 04 Oct 2014 12:16:41 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
<542e8cb7$0$3170$65785112@news.neostrada.pl>
<542e995b$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
<542e9d6c$0$18091$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <542e9d6c$0$18091$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 141003-1, 2014-10-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 65
Message-ID: <542fc8f9$0$12638$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.138.212
X-Trace: 1412417785 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12638 31.61.138.212:28542
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545844
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-03 14:58, J.F. pisze:
> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
> W dniu 2014-10-03 13:47, J.F. pisze:
>>>> Markowy pasek jeżeli nie ma jakichś wycieków powinien spokojnie
>>>> wytrzymać dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje
>>>> producent auta.
>>> Zglaszam ze cztery nubiry, ktore nie dojechaly nawet do jednokrotnej.
>>> Opel w podobnych silnikach wymienial co 60kkm, Daewoo chcialo co 90,
>>> dojezdzaly do 80.
>
>> Ważny jest podwykonawca zaopatrujący producenta w owe paski. Daewoo
>> Polska raczej nie zamawiała podzespołów w firmach typu Contitech, a u
>> byle kogo, warunek - miało być tanio.
>
> Daewoo ? Podejrzewam ze nawet sam mogl robic. To duzy koncern byl.
>
> Moglbym nawet rzec, ze paski byly wysokiej jakosci, skoro pekly przy
> bardzo podobnym przebiegu.
> Tylko po prostu ktos ten przebieg zawyzyl.
> Ewentualnie przetestowal jedne paski, a zamowil tansze.
> Silnik byl w dodatku GM/Holden, wiec tu wiecej nieporozumien wchodzi w
> gre.
>
> Tak czy inaczej - raczej nie slyszalem o paskach na mniej niz 60kkm,
> wiec te nie wytrzymaly nawet 1.5x wiecej.
Wątpliwe, ale oczywiście nie można wykluczyć tego że to Daewoo samo
produkowało paski do swoich pojazdów. Ale wbrew temu co piszesz nie były
one jakiejś dobrej jakości, skoro nie wytrzymywały nawet tego co był
gwarantowane..
Jeden przykład - Passat sąsiada, 22 lata, sąsiad ma go od 15 lat, ani
razu paska nie wymieniał. 2 razy wymienił olej w silniku, z tym że
nieomal przemocą ja mu ten drugi raz olej zmieniałem,. Jak widać tak też
można jeździć autem.
Nie, nie propaguje tutaj jakiejś mody na niewymienianie paska czy oleju
w silniku, ale jak widać po powyższym zalecania producentów to raczej
dmuchanie na zimne, niż rzeczywista konieczność.
>
>>>> W VW, benzynie wymiana nie jest aż tak bardzo skomplikowana żebyś
>>>> nie mógł się pokusić o wymianę w własnym zakresie.
>>> Sprobowac mozna, ale chyba w kazdym samochodzie z poprzecznie
>>> ustawionym silnikiem miejsca diablo malo, i trzeba czeciowo od gory,
>>> a czesciowo przez kolo ...
>> W benzynowej Vectrze nawet ja laik przeprowadziłem operację wymiany
>> bez większych problemów. Wymienialiśmy samodzielnie pasek również w
>> brata Passacie... Ale oczywiście w owym Polo to nie musi być
>> przysłowiowa "bułka z masłem"..
>
> Polo wezsze, to i miejsca z boku mniej, choc zapewne ma i silnik nieco
> mniejszy :-)
> Pomijajac mozliwe niespodzianki.
> Wiem jak sie robi w kadecie, i to jest sporo zabawy, bez podnosnika
> ciezko.
> Widzialem tez nissan patrol - tam silnik wzdluznie, ale najpierw
> trzeba chlodnice wyjac ... no ale to sie przynajmniej daje zrobic samemu.
>
> J.
>
>
Polo pewnie gołe w przedziale silnikowym - w Passacie i Vectrze dochodzą
klima i gaz.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.14 12:17 Trybun
- 04.10.14 12:19 Trybun
- 04.10.14 12:20 Trybun
- 04.10.14 13:47 PiteR
- 04.10.14 13:53 X-Man
- 04.10.14 14:29 RadoslawF
- 04.10.14 14:47 J.F.
- 04.10.14 17:08 depros
- 04.10.14 17:17 depros
- 04.10.14 17:21 depros
- 04.10.14 17:23 RadoslawF
- 04.10.14 17:28 depros
- 04.10.14 17:46 dddddddd
- 04.10.14 17:52 Dariusz K. Ładziak
- 04.10.14 18:06 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-04 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-04 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-12-04 Re: Zadrży rząd Tuski przed "zniesławianym"/zniesławianym "ruskim szpiegiem"? [Oleinychenko wydalony]
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=