  • Data: 2014-10-04 17:17:32
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: depros <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeden przykład - Passat sąsiada, 22 lata, sąsiad ma go od 15 lat, ani
    > razu paska nie wymieniał. 2 razy wymienił olej w silniku, z tym że
    > nieomal przemocą ja mu ten drugi raz olej zmieniałem,. Jak widać tak też
    > można jeździć autem.
    > Nie, nie propaguje tutaj jakiejś mody na niewymienianie paska czy oleju
    > w silniku, ale jak widać po powyższym zalecania producentów to raczej
    > dmuchanie na zimne, niż rzeczywista konieczność.

    Ja widziałem 2 lata nie zmieniany olej w Peugote na małych przebiegach
    Pancia właścicielka mówiła że nie przejechała przez ten okres przecież
    10 000 km, pod pokrywą zaworów był pełen gnój coś ala czarna
    piaskownica. Odtąd wiem że za wszelkie doniesienia że oleju zmieniać nie
    trzeba wypowiada cza takich bredni najlepiej lać w ryj. Da się nie
    zmieniać ale wtedy taki samochód więcej stoi zepsuty niż jeździ. Ja już
    się gówien dorżniętych na miałem i na rozbierałem. Jak coś jest gówniano
    traktowane to się szybciej zużywa.
    Ta Corsa to Panna pewnie myślała w kategoriach odsprzedaży auta że je
    doinwestuje a będzie mniej warte niż inwestycja. Kupi kolejny "nowszy"
    dorżnięty złom po okazyjnej cenie i za jakiś czas znów się będzie
    zastanawiać czy się opłaca co ko lwiek zrobić bo nie przechodzi przeglądu.