-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 03 Oct 2014 23:21:30 +0200
From: depros <d...@g...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
<542e8cb7$0$3170$65785112@news.neostrada.pl>
<542e995b$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
<542e9d6c$0$18091$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <542e9d6c$0$18091$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 141003-0, 2014-10-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 60
Message-ID: <542f1357$0$12258$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.106.183
X-Trace: 1412371287 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 12258 83.10.106.183:55787
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545804
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-03 14:58, J.F. pisze:
> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
> W dniu 2014-10-03 13:47, J.F. pisze:
>>>> Markowy pasek jeżeli nie ma jakichś wycieków powinien spokojnie
>>>> wytrzymać dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje
>>>> producent auta.
>>> Zglaszam ze cztery nubiry, ktore nie dojechaly nawet do jednokrotnej.
>>> Opel w podobnych silnikach wymienial co 60kkm, Daewoo chcialo co 90,
>>> dojezdzaly do 80.
>
>> Ważny jest podwykonawca zaopatrujący producenta w owe paski. Daewoo
>> Polska raczej nie zamawiała podzespołów w firmach typu Contitech, a u
>> byle kogo, warunek - miało być tanio.
>
> Daewoo ? Podejrzewam ze nawet sam mogl robic. To duzy koncern byl.
>
> Moglbym nawet rzec, ze paski byly wysokiej jakosci, skoro pekly przy
> bardzo podobnym przebiegu.
> Tylko po prostu ktos ten przebieg zawyzyl.
> Ewentualnie przetestowal jedne paski, a zamowil tansze.
> Silnik byl w dodatku GM/Holden, wiec tu wiecej nieporozumien wchodzi w gre.
>
> Tak czy inaczej - raczej nie slyszalem o paskach na mniej niz 60kkm,
> wiec te nie wytrzymaly nawet 1.5x wiecej.
>
>>>> W VW, benzynie wymiana nie jest aż tak bardzo skomplikowana żebyś
>>>> nie mógł się pokusić o wymianę w własnym zakresie.
>>> Sprobowac mozna, ale chyba w kazdym samochodzie z poprzecznie
>>> ustawionym silnikiem miejsca diablo malo, i trzeba czeciowo od gory,
>>> a czesciowo przez kolo ...
>> W benzynowej Vectrze nawet ja laik przeprowadziłem operację wymiany
>> bez większych problemów. Wymienialiśmy samodzielnie pasek również w
>> brata Passacie... Ale oczywiście w owym Polo to nie musi być
>> przysłowiowa "bułka z masłem"..
>
> Polo wezsze, to i miejsca z boku mniej, choc zapewne ma i silnik nieco
> mniejszy :-)
> Pomijajac mozliwe niespodzianki.
> Wiem jak sie robi w kadecie, i to jest sporo zabawy, bez podnosnika ciezko.
> Widzialem tez nissan patrol - tam silnik wzdluznie, ale najpierw trzeba
> chlodnice wyjac ... no ale to sie przynajmniej daje zrobic samemu.
>
> J.
>
>
Żeby samemu co kol wiek zrobić trzeba mięć mnóstwo wiedzy popartej
praktyką np robić coś pierwszy raz z kimś kto już popsuł wiele rzeczy i
już wie jak robić dobrze żeby działało albo kosztowniejsze napsuć
samemu. Niektórych rzeczy bez treningu z profesjonalistą nie ma
możliwości zrobić. Druga rzecz to narzędzia przekraczające wartość
usługi od chodź by właściwy klucz dynamometryczny.
Kolejna rzecz miejsce do pracy. Jeżeli jest to pod chmurką to w Polsce
właściwie są an to 3 miesiące później jest za chłodno i mnóstwo
elementów z przedmiotów z tworzyw sztucznych w niskiej temperaturze się
łamie.
Naprawiam sam jest tak pisane że zwykły świeżak nic nie zrobi, do tej
literatury już trzeba mieć bardzo solidne podstawy chodź by
zabezpieczanie auta po odkręceniu kół. Bez solidnych podstaw niestety
słyszy się o wielu przypadkach przygniecenia przez auto;/
Następne wpisy z tego wątku
- 03.10.14 23:21 John Kołalsky
- 04.10.14 07:41 PiteR
- 04.10.14 07:47 m4rkiz
- 04.10.14 12:16 Trybun
- 04.10.14 12:17 Trybun
- 04.10.14 12:19 Trybun
- 04.10.14 12:20 Trybun
- 04.10.14 13:47 PiteR
- 04.10.14 13:53 X-Man
- 04.10.14 14:29 RadoslawF
- 04.10.14 14:47 J.F.
- 04.10.14 17:08 depros
- 04.10.14 17:17 depros
- 04.10.14 17:21 depros
- 04.10.14 17:23 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod