eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrząduRe: Sens wymiany paska rozrządu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 03 Oct 2014 23:11:28 +0200
    From: depros <d...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0m5o4$72f$1@mx1.internetia.pl> <m0n04s$cb6$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <m0n04s$cb6$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141003-0, 2014-10-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 46
    Message-ID: <542f10fc$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.106.183
    X-Trace: 1412370684 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12622 83.10.106.183:54148
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545802
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-03 22:15, m4rkiz pisze:
    > "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > news:m0m5o4$72f$1@mx1.internetia.pl...
    >> Nie pisz takich bzdur bo jeszcze ktos w to uwierzy :>
    >> "Zerwanie paska rozrządu z reguły kończy się zniszczeniem silnika. To
    >> dlatego należy przestrzegać zalecanych interwałów jego wymiany"
    >> http://www.jak-naprawic.info/pasek-rozrzadu-zrywa-si
    e-bez-ostrzezenia/artyku
    >>
    >> Polecam ci to przeczytać ale nie mam pewności czy to ogarniesz.
    >
    > to ze ktos cos pisze jeszcze wcale nie oznacza ze jest to prawda
    > artykul 'sponsorowany', proponuja w nim profilaktyczna wymiane wszystkiego
    > jak leci, w starszych samochodach jest to czesto ekonomicznie
    > nieuzasadnione
    >
    > uczestniczylem juz w naprawach kolizyjnych silnikow po peknieciu paska,
    > niejednokrotnie wystarczylo wymienic zawory na nie pogiete i robily pozniej
    > jeszcze dziesiatki tysiecy km

    Te zawory żeby wymienić to trzeba było zdjąć głowice, tak? Potem
    sprawdzenie głowicy na ewentualność pęknięcia
    zakup zaworów
    uszczelka głowicy
    planowanie
    docieranie zaworów
    uszczelniacze
    nowe płyny
    kompletny rozrząd z pompą wody

    to dużo więcej niż wymiana samego rozrządu z pompą cieczy chłodzącej!
    >
    > wiec dmuchanie na zimne w przypadku samochodu za tysiac zlotych (moze dwa,
    > nie chce mi sie szukac) raczej mija sie z celem - przestrzeganie zalecen
    > producenta co do wymian i serwisow raczej traci sens ekonomiczny po
    > maksimum
    > 10 latach

    Zależy gdzie stanie wóz. Ogólnie rzecz biorąc zatrzymanie pojazdu nie
    tam gdzie chce kierowca a gdzie zatrzymuje się wóz niestety grozi
    śmiercią kierowcy;/
    https://www.youtube.com/watch?v=N6bVLl2cwYM

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3589073,smier
    telny-wypadek-na-autostradzie-a4-droga-byla-zablokow
    ana-w-dwoch-kierunkach-zdjecia,id,t.html

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/index.php/informacje,new
    s,zmienial-kolo-wjechal-w-niego-tir,90115.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: