  • Data: 2012-02-19 15:14:16
    Temat: Re: Sens używania karty muzycznej na PCI
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.2.2012, BartekK napisał(a):

    > O to może zdradzisz, czy te (ten?) squeezeboxy potrafią odtwarzać muzykę
    > z NAS w formie dostępu po: smb (samba), ftp? nfs?, czy konieczny jest
    > jakiś genialny transkodujący system typu DLNA czy jeszcze gorzej - jakiś
    > specjalny soft Logitecha dla Squeezebox?
    > Bo wg sprzedawców paru, których pytałem, to działa po sieci, ale pod
    > warunkiem zainstalowania w komputerze udostępniającym specjalnego softu
    > "squeezebox serwera", a tak to ja pierdziele). Skoro twierdzisz że
    > działa ci z NAS - to pytanie z jakim protokołem, jakim NASem?

    Potrzebny jest zainstalowany serwer i działa on niezależnie od DLNA, SMB,
    NFS itp. Samego "grajka" (mam wersję bez wyświetlacza*) obsługuje się
    drogim pilotem, dedykowaną darmową aplikacją (iPhone, Android) albo z
    poziomu WWW (jakikolwiek smartfon, tablet itp.).
    Logitech wypuszcza serwer w wersji pod OSy Windows, Linux i Mac, ponadto
    dla Netgear NAS. Dla innych NASów oprogramowanie wypuszczają ich
    producenci np. Synology czy Qnap oparte o SSODS/SSOTS. Dla innych się nie
    interesowałem, ale AFAIK da się znaleźć. Niestety nie każdy NAS podoła.
    Sam używam na TS-112 i działa to sprawnie, wcześniej próbowałem na DS-106e
    i to był koszmar - nie dało się tego używać. Wspomniany Netgear w
    pierwszej wersji użytkownicy odradzali choć od biedy da się tego używać,
    wersja 2 jest już podobno OK.

    Więcej informacji znajdziesz na
    http://www.mysqueezebox.com
    http://oinkzwurgl.org/ssods
    http://www.qnap.com/pro_application.asp?ap_id=71
    http://www.synology.com/support/news.php?lang=enu&ne
    ws_id=268

    * Nie widzę go na WWW Logitecha, ale jest na Amazonie
    http://www.amazon.co.uk/Logitech-930-000041-Squeezeb
    ox-Receiver/dp/B0012K87FC/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=132
    9663870&sr=8-5
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/