  • Data: 2012-02-22 22:12:32
    Temat: Re: Sens używania karty muzycznej na PCI
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-22 14:16, Michal Lukasik pisze:

    > Ale w przypadku użycia Foobara chcąc posłuchać muzyki musisz włączyć TV
    > przynajmniej na czas ustawienia playlisty, albo w przypadku jakiegokolwiek
    > w nią ingerowania. Co gdy nie mam TV? Jak bym chciał włączać TV przy
    > okazji słuchania muzyki to bym użył playera w TV albo grajka z PS3, BR/DVD
    > czy co tam jeszcze mam w salonie. W tej chwili włączam amplituner, sięgam
    > po smartfona albo tablet i słucham to na co mam ochotę. Zyskuję ja -
    > wygoda, zyskuje środowisko - zużycie energii (no i ja też - rachunek).
    Otóż to. Teoretycznie są dobre softowo projekty na PC - typu xbmc, ale
    jednak wymagają "pełnego ekranu" i albo myszko-klawiatury, albo
    kombinacji z pilotem do PC od Xboxa. Dlatego obecnie używam tunera Nki
    jako odtwarzacza radii internetowych (typu rmf-classic) - ale boli brak
    możliwości edycji listy radii, łatwego przełączania między nimi (trzeba
    włączyć tv i ponawigować guzikami, bo w ciemno się nie da, a odtwarzanie
    "własnych plików" poza streamem z internetu też by się przydało. W
    dodatku gonię to z Logitechem Z-5500 po łączu cyfrowym - wszystko
    fajnie, jak jest stream "zwykły", jak się w streamie pojawia
    dolby-digital, to logitech też włączy dolby... i regulacja głośności w
    tunerze N nie działa. Upierdliwość.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173