  • Data: 2012-02-22 21:50:20
    Temat: Re: Sens używania karty muzycznej na PCI
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-21 22:05, Tom01 pisze:

    > Malutki pececik nie zajmuje wiele więcej miejsca niż odtwarzacz sieciowy
    > a podłączenia są te same.
    Zdecydowanie NIE.
    Malutkie PC to ja mam, przyczepione za TV, zotac zbox cośtam, fajne małe
    itd. Ale do odtwarzania muzyki - chce coś samobieżnego. Tu nie chodzi o
    hardware i liczbę 2 czy 3 kabelki, chodzi o soft - to ma być rozwiązanie
    samobieżne, proste, włączane przyciskiem na pilocie albo obudowie, takie
    bym mógł w kuchni żonie postawić, i by kuchnia nie wyglądała jak
    laboratorium Frankesteina.
    Skoro do "zwykłego" odwarzania mp3 można zrobić odtwarzacz
    http://cdn3.iofferphoto.com/img/item/199/582/730/B8D
    p.jpg czyli
    pudełeczko z 4-5 guzikami i wyjściem na słuchawki (a dawno temu ktoś by
    powiedział, że do tego to trzeba co najmniej 166mmx, dobrą kartę
    dzwiękową, winampa i 64MB ramu), to w dzisiejszych czasach i gotowego
    "radia internetowego oraz odtwarzacza plików muzycznych po sieci" też
    można by się spodziewać.
    Zasadniczo to pewnie prawie-dowolny smartfon by mógł mieć taką
    funkcjonalność. Ale tu się rozbija problem o brak softu - który po
    wgraniu do starego PDA by robił z niego radio internetowe (tak jak
    wgranie np Automapy i dodanie jej do autostartu - robi "gotową
    nawigację"). A w dodatku ani WindowsMobile, ani blackberry nie umie
    dostawać się do plików po smb (przynajmniej te które miałem).

    Pytałem o Squeezebox bo wyglądają "bardziej profi", więc myślałem że
    może wprost umie z SMB samodzielnie odwierać plik i odtwarzać, bez
    serwera dedykowanego.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173