  • Data: 2012-02-23 09:41:47
    Temat: Re: Sens używania karty muzycznej na PCI [OT]
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-02-2012 22:50, BartekK rzecze:

    > Malutkie PC to ja mam, przyczepione za TV, zotac zbox cośtam, fajne małe
    > itd. Ale do odtwarzania muzyki - chce coś samobieżnego. Tu nie chodzi o
    > hardware i liczbę 2 czy 3 kabelki, chodzi o soft - to ma być rozwiązanie
    > samobieżne, proste, włączane przyciskiem na pilocie albo obudowie, takie
    > bym mógł w kuchni żonie postawić, i by kuchnia nie wyglądała jak
    > laboratorium Frankesteina.

    Jeśli nie potrzeba jakiejś super-hiper jakości, to można do rzeczonego
    "malutkiego PC" (czy też NASa z alternatywnym softem) dołożyć
    transmitter FM i radiowego pilota. Ja mam tak zrobione, w kuchni
    obok radia leży mały pilot (dopasowany kolorystycznie :-),
    słuchanie radyj internetowych czy też plików muzycznych
    (mp3/flac/ogg itp) sprowadza się do naciśnięcia paru guzików.
    Miniserwerek (służący także do wielu innych celów) stoi sobie
    w szafie w przedpokoju.

    --
    Dominik (& kąpany)